Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 13. září 2012

Shrnutí uplynulého týdne (36.)

V tomto týdnu jsem si začal takříkajíc vyjídat všechny možné problémy. Hned pondělní pomalý rozjezd pracovní aktivity mě stál zbytečně hoďku skluzu - měřeno na konci dne. Rozhodl jsem se tedy, že budu muset omezit nocování u počítače, abych byl ráno čilejší...

Úterý jsem měl z tohoto pohledu zorganizované lépe, ale to mi pro změnu rozbilo sezení č.2 k problému, co jsem avizoval minule. Tím, že přijel můj šéf a oddirigoval si to z naší strany jsem se nemusel trápit a mohl jen věcně podat informace.

Ve středu, čtvrtek a pátek jsem si hrál na zpracovatele lejster, abych v pátek odpoledne mohl odjet na další zajímavý víkend. O tom však v jiném příspěvku někdy později.