Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 22. června 2010

Opět potěšující videjko

před několika měsíci jsem tu měl tenhle zápisek - Malá čarodějnice ve španělštíně - 25. března 2010 - v němž jsem upozorňoval na zajímavůstku, při níž jsem byl hrdý na to, že se výtvor od nás dostal až tak daleko.
Dnes jsem si úplně stejně poplakal štěstím nad polskou verzí Křemílka a Vochomůrky. Stejnak je ten Youtube darebák, když mi nabídne na pokoukání tahle videa, podle jakýchsi kritérií

Jak Gwiazdeczka zjadła jagodowe powidła (Żwirek i Muchomorek)

Zvlášť by mě kritéria zajímala, protože u polské verze byla jako "podobná" vyznačena i ruská verze. Ta potěšila taky, hned jsem si potrénoval ruštinu, ale zrovna u téhle pohádky jsem to měl velmi snadné :-)

Кржемелек и Вахмурка