Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 16. června 2010

Zkoušky zkoušky a zase zkoušky

Před pár dny jsem tu blbnul z toho, že mám dělat zkoušku z matematiky a ruštiny, ale nějak jsem se nedostal k tomu, že bych se pochlubil s výsledky. K chlubení je tedy asi jen to, že mám obojí uzavřené (matiku za 2, ruštinu za tři) a že mi matematika přinesla bezpečné překročení minimální hranice potřebných kreditů pro postup do druhého ročníku VŠ.

Jsem tedy ve druháku, ale k jásání to ještě není, protože mi chybí ještě dvě zkoušky. V okamžiku, kdy jde tento příspěvek na web, budu dělat (resp. tedy dělám) zkoušku, která mi "odemkne" zkoušku z předmětu, který mám mít ve druháku, poslední zkouška co budu dělat až za týden mi odemkne předmět až ve třeťáku....

Tak, popřeji si hodně štěstí a jdu na to :-)