Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 24. června 2010

Malé radosti...

Dnes, respektive vlastně už včera večer, mě potěšil zápis na kamarádčině blogu, která popisuje příhody své (nyní již tříleté) holčičky Valinky, konkrétně poslední odstavec příspěvku "den 172 - Nadšený". Kdo si dal 2+2 dohromady, tuší správně, že jsem onen zmiňovaný kamarád.

Je to pro mě taková malá radůstka, když si čtu o tom, že se mi podařilo v hračkárně po několikaminutovém bloumání objevit cosi, co dokázalo potěšit a pak následně ještě větší radost, když se mi podařilo sehnat přiměřeně velkou obálku, takže jsem ty samolepky ani nemusel moc stříhat :-)

I když malá radůstka - tohle bylo a je něco, co mi pozvedlo náladu a drží mě to už tři hodiny, tak to asi "malé" nebude ;-)