Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 7. června 2010

Vedro

Aktuální vtip k horku, které panuje by mohl být třeba tento:
Pastor, kněz a rabín si jednoho dne vyšli na výlet. Bylo velmi horko.
Byli celí upocení a unavení, když došli k malému jezírku.
Byl to takový zastrčený koutek světa, tak neváhali, odložili si a skočili do vody se osvěžit. Když vycházeli z vody na břeh, tak, jak je jejich šéf stvořil, kdo tu nejde kolem? Skupina turistek, pohříchu dam ze stejného městečka! Osvěžení pánové se dali do běhu ke svým svrškům, pastor s knězem si zakrývali ohanbí, rabín pak tvář. Když dámy přešly a pánové se oblékli a uklidnili, ptali se pastor s knězem rabína, proč si nezakrýval ohanbí, ale tvář?
Rabín pouze odtušil: "Nevím, jak u vás, ale v mé kongregaci to je tvář, podle níž by mne mohli poznat."
 Já si už třetí den užívám zvýšenou přípravu - povedlo se mi "získat" dvě zkoušky v jediný den. První z nich - matematiku - beru v poklidu o té vím dlouho a tak si jen občerstvuji vědomosti, ale Ruština mě nepěkně překvapila, protože jí účitel vypsal 20. května, ale snad až 1. června byla vyvěšena na netu, jinak nechápu že bych si jí při pondělní kontrole webu v minulém týdnu nevšiml. Ještě že mě kamarádka upozornila, ale i tak se bojím, že to nezvládnu - ruštinu jsem kvůli práci a jiným zkouškám odkládal a teď to mám :-( Týden mi na přípravu stačit nebude ... kéž by stačil...