Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 19. června 2010

Pikantnosti z MS ve fotbale (+ Paroubek zešílel?)

K napsání tohoto blogpostu mě "dohnala" hláška kamaráda na FB

Paroubek znovu bilancuje: Za prohru prý mohou i penzijní fondy. No chudák malej, toho to vzalo, resp. rozum mu to vzalo.
To mě lehce zaujalo a za pomoci dalších lidí jsem si dohledal článek na "Aktuálně", konkrétně:  Paroubek: Potopila nás penzijní lobby. Důchodci plačte
"Myslím, že jedním z důvodů galvanizace M. Zemana před volbami, majícím za cíl oslabení volebního výsledku ČSSD, byl právě zájem soukromých penzijních fondů na ustavení vlády pravice ochotné provést důchodovou reformu podle představ těchto fondů," napsal Paroubek v blogu na Aktuálně CZ a stejný článeček má i na svých stránkách www.paroubek.cz
To, jestli chtějí penzijní fondy lepší šanci pro svojí existenci, to se dá pochopit, protože je fondů tohoto typu poměrně hodně, to bych dokázal pochopit, ale že by to bylo až tak děsivé se mi nějak nepozdává. Navíc kamarád je ekonom, takže do toho vidí o fous víc než já

Ale k pikantnostem z právě probíhajícího mistrovství světa - Novozélanďan vsadil v přepočtu 585 tisíc Kč na výhru Slovenska proti Novému Zélandu v 87 minutě a Severní Korea vysílala duel jejího týmu se sedmnáctihodinovým zpožděním neboť její TV nevysílá přes den ani v noci (imho nedostatek proudu)