Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 25. června 2010

Sen s panem měsícem

Pohádky z mechu a kapradí mě inspirovaly v několika snech, něco málo jsem i popsal (např. Počítače Křemílka a Vochomůrky).
Když se ale podíváte na tohle videjko (sorry, českou verzi jsem z Youtube nevydoloval), pochopíte, kde se v mých snech vzal pan Měsíc (sen "Měsíček a koleje" na konci tohoto zápisu)

Jak Żwirek i Muchomorek pomogli rusałce


Kde se v mých snech vzal pan měsíc (který nakonec ale zůstal jen takovou několika epizodní postavičkou) si sem zcela jist už hezkých pár let, tohle video mi to jen připomnělo, ale nevznikly z téhle bledé měsíční tváře i bledí "němci"? To je otázka, která si vyžádá nějakou tu náhodičku při odhalování. Mám sice pár teorií, ale...

update 26.června 2010 - Další z epizodních rolí pana Měsíce je sen "Měsíček a mobil", popíši jej někdy v červenci v některém ze dnů, kdy se nebude nic závažného dít...