Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 28. června 2010

MS ve fotbale - včera se dařilo rozhodčím

Včera se rozhodčím dařilo, večer při zápase
Argentiny s Mexikem rozhodčí nepískli offsajd - viz obrázek. (Sudí dal Argentincům nůž, jímž nás podřízli, zuřil po gólu z ofsajdu mexický kouč)

Je zvláštní, jak se náhle změnil výkon čárových rozhodčí z maximálně dobrého





Odpoledne totiž neuznali rozhodčí gól do sítě Německa, anglický hráč se mohl radovat z gólu jak chtěl.

U tohodle zápasu mě štve jen jedno - nehraje se na fair-play. Myslím si, že německý brankář si byl vědom, že míč za čarou byl... A nejen že si to myslím, ale podle článku na serveru fotbal.sport.cz mám pravdu

Přiznání brankáře "po" je jen výsměch - cituji: „Oklamal jsem je. Kdybych se podíval napravo, nebo nalevo, donutil bych je přemýšlet. A možná by gól uznali... Proto jsem míč rychle chytil a pokračoval ve hře, i když po Lampardově střele jsem ho sledoval a viděl, že se za čáru odrazil,“ přiznal dodatečně německý gólman Neuer.
(více: VIDEO: Jasně že to byl gól. Ale nenechal jsem sudí přemýšlet, přiznal brankář Neuer)

Výmluvy čárového rozhodčího, že nic neviděl je .... když se podíváte na video, tak zjistíte že i on ... neříká pravdu.

Po nalezení dalšího článku mám chuť se jít vyzvracet :-( 44 let stará křivda se vytahuje na světlo ... A pak se zjistí, že předtím byla další ... a předtím zase další :-(

PS: Začínám mít dojem, že nedokážu napsat "normální" příspěvek, protože mi přijde, že v příspěvcích brečím nebo se vztekám kvůli nějaké křivdě či nějaké věci co se mi nelíbí


Díky, fotbalový bože, teď jsme si kvit, hlásají titulky v německých novinách

"Odplata za Wembley", "Teď jsme si kvit" nebo "Díky, fotbalový bože". Takovými a podobnými titulky v pondělí německý tisk…