Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 30. června 2010

Mourinka nezná auta

Naše Mourinka se naučila / byla naučena chodit ven na průzkumy. Mamka jde vždy s ní a dohlíží na ní, aby Mourinka nevynalezla nějakou díru, která vede do širého světa, ven chodí typicky v půl šesté večer.

Dneska jsem byl vyjímečně v práci autem a ještě vyjímečněji jsem se vrátil právě v půl šesté a tak setkání na plácku před domem bylo prakticky nevyhnutelné.

Mourinka na auto nereagovala, ale když viděla pánečka (tedy jako mě) jak si otevírá branku, tak popoběhla na střed plácku a podivovala se tam, proč jsem nedošel za ní, ale naopak zpět k té kovové obludě. Mamka si toho všimla a podařil se jí kočkolov na první pokus, Mourinka ji nevnímala. (A protože se nerada nechává nosit a chytat, tak to muselo být všechno pro Mouru překvapivé)

Po najetí auta za plot byla Mourinka opět vypuštěna, šla si očmuchat auto (asi horký motor ;-) a pak si lovila broučky. Samozřejmě, jakmile jsem vylovil mobil a doběhl k ní blíž, tak udělala smutnou sedící kočičku :-)

Reakce Moury mě nepřekvapila - nezná nebezpečí aut...