Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 5. prosince 2010

ad: o víkend dříve

O víkend dříve

Od doby, kdy jsem tento příspěvek (O víkend dříve) napsal, už prakticky uplynuly tři další víkendy. Do původního skóre dvou víkendů skvělého a třetího podivného přibyl jeden, který bych nazval varovný a dva relativně obyčejné

Onen první následný víkend začal tím, že jsem se doslova vypotácel z postele hodně pozdě, nakrouhal jsem brambory na bramborák .... a pak se probral na gauči, když mamka volala "oběd". Následující dvě hodinky jsem byl stěží schopen vysát všechny koberce v bytě. Zkusil jsem se vypotit s acylpirinem, ale nic - tohle byla prostě "jen" nějaká únava. O další čtyři hodiny jsem se vzbudil tak tak v čase StarDance a snědl si večeři. ...

O druhý víkend jsem si dodělal nějaké věci do školy a něco málo soukromých a o tento víkend, který právě končí jsem byl opět ve škole...

Proč mé tělo chtělo náhle takové množství odpočinku, to netuším, spím to co obvykle, mám sny...