Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 13. prosince 2010

konspirační teorie /nejenom/ kolem hudebního průmyslu

Vždy, když mě někdo upozorní na nějakou teorii, která se vymyká "masovému" vnímání reality a která je dobře zpracována, mám dost problém si říct, čemu věřit a začínám si shánět další a další informace.

Tak tomu bylo i u útoku 11. září 2001 na dvojčata v New Yorku a teď to tu mám znovu. Teorie, kterou jsem před třinácti dny shlédl poprvé se zabývá moderním hudebním průmyslem a podle tvůrce se umělci upisují právě iluminátům, jakési organizaci přisluhující ďáblovi. Zpěváci odkazují ve svých písních na satanismus, okultismus, smlouvy s ďáblem, nenávratnost cesty, na kterou se vydali apod. Ostatně i v této sérii videí je 11. září zmíněno.


Na Youtube (http://www.youtube.com/user/FarhanK501) je k nalezení celá desetidílná série a nějaké ty kratičké videa na stejné téma, pokud jako já nevládnete cizími jazyky, můžete využít překladatelského úsílí serveru "VideaČesky" (http://www.videacesky.cz/serialy-online-zdarma/odhaleni-hudebniho-prumyslu-1-odkazy) a snadno si projít postupně všechny již přeložené díly.

Předesílám, že až do nějakého 4 dílu se jedná spíše jen o vysvětlování, co máme hledat v klipech a textech písní, ale pak se to rozjede.. Pro slabší nátury doporučuji nesledovat to jako večerníček před spaním. Není to dobré...

Co si o tom všem myslím napíšu až poté, co shlédnu zbytek, zasekl jsem se u osmého dílu...