Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 1. prosince 2010

Aktuálně: Sněhová kalamita (3.) - nová kalamita

Pondělní ranní situace - dnes večer prakticky totéž
Pokud jsem v pondělí ráno psal o sněhové kalamitě, kterou jsem oznámkoval známkou 2 z pěti, dnes večer v 18 hodin při cestě z práce musím jednoznačně signalizovat, že už je u nás trojka

Jel jsem tedy opačným směrem než v pondělí, ale opět se ukázal prubířským kamenem výjezd k nemocnici - tam už to bylo uklouzané, což je do kopce docela problém a dole při odbočování doleva jsem už viděl zadek autobusu v zaparkovaných autech., případně i to, že nás zadek autobusu předhoní :-(

Každopádně pokukuju z okna a čekám, až mi pod okny projede sypač s pluhem, ale za tu hodinku co jsem spolehlivě u PC a neodbíhám, mi ještě do okna neblikl žlutý maják. Typicky se tak stane ve 22:30 až (zřejmě)  pojede kolem noční směna ........... Každopádně naše autobusová linka mi právě pod oknem projela jen s minimálním zpožděním...

Pro připomenutí -Mé hodnocení sněhových kalamit
  1. Všechny linky jezdí, ale není to divoká jízda
  2. Všechno jezdí, ale busy se zpožďují, sjezd u nemocnice na mostě se jezdí krokem
  3. Objevují se výpadky jednotlivých spojů, řidiči mají problém vyjet ze zastávek v kopci, zatáčky se jezdí se smykem
  4. Nejezdí komplet některé linky, jiné linky jsou přeplněné, začínají vypadávat i tramvaje
  5. Nejezdí nic, nahodile se objeví autobus s řidičem, jenž má štěstí a statečné srdce