Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 25. prosince 2010

Pohádky nejen v TV

Nevím jak vy, ale já se některé roky přímo děsím, jakou novou pohádku stvoří česká televize a zdali bude k pokoukání a odvysílání v dalších letech. Této mety dosáhla pohádka "Anděl Páně", která se vysílá opakovaně i když u mě jen částečně, dívám se jen na určité části.

Letošní pohádka na Štědrý den u mě dopadla stejně, lehl jsem si na gauč a šetřil si očička. Ouška jsem měl nastražená, abych zachytil začátek dalšího pořadu...

Občas tedy sedím u počítače a koukám raději na parodie, (nebo si skládám vlastní program). Tak třeba na dvě různé verze Sněhurky ...

První připravil Ivan Mládek



Druhou pak dvojice Kaiser - Lábus



Mám hodně podobný názor jako Pinďa:

Některé pohádky tedy nic moc ...