Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 2. prosince 2010

Relikvie z Velenic

Dnešní úklid papírů před zítřejší návštěvou školy vynesl na světlo jeden zapomenutý list, jenž vznikl v Českých Velenicích.
Té hře se říká skupinová meditace, každý napíše na papír právě jednu větu a předá dalšímu. Navíc tento následující má vidět pouze větu předchozího, takže se papír přehýbá. Na jednom papírů vzniklo toto:
  1. Nejhorší způsob hlouposti je pevné přesvědčení, že jsem chytrý
  2. S takto postiženým člověkem je téměř nemožné vést diskuzi na téměř jakékoliv téma
  3. Jenomže - co s ním?
  4. Nemůžu, či smím
  5. Smíš prosit jeden tanec, ale nesmí to být ploužák
  6. Prosit o ploužák by mě nikdy nenapadlo.
  7. Přitom je to pro mnohé věc zcela přirozená
  8. Přirozená tak, jako když se malé dítě směje, pláče ...
  9. Smích léči rychle, však pláč někdy rychleji
  10. Nesahej na mě, jsi nepřítel.
  11. Ani jsem se tě nedotkla.
  12. Jsou i jiné způsoby, než fyzický kontakt. A mnohdy bolestnější
  13. Ještěže tyto způsoby nepoužívá španělská inkvizice
Teď, když mám onen papír přepsaný mi už tolik nepřijde, jako by někdo zkoušel rozproudit diskuzi o kamarádu F*...