Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 27. prosince 2010

Pomocníky Harryho Pottera do týmu nechci !

Tentokrát do svého popisku zahrnu i tohle pětisekundové video, abyste viděli, jakýže herec či postava vystupovala v mém snu

Harry Potter a Mid-Life Crisis


Sen začal v okamžiku, kdy pár lidiček ve chvatu nasedlo do dvou aut a poměrně divoce s kvílejícími gumama se rozjeli pryč. Nevím co zde pohledávám já, ani jsem si ty dvě skupinky pořádně neprohlédl, ale asi mě ten divoký únik zaujal, takže v pozici "palmexman"(*) vzlétám z parkoviště a poměrně svižně onu skupinku doháním. Jsem ve výšce asi sto metrů a vidím, kterak silnice pokračuje ve stromořadí topolů.

Pak se rychle semlela nějaká akce, a byl to mžik.  Prvnímu autu ujel zadek, stočilo se a vrazilo do topolu. Druhé auto vrazilo do toho prvního. Nevzrušeně přistávám poblíž nehody, kde už na mě čeká Harry Potter a je ještě o malinko starší než v onom videu. Rozhodně říkám větu z nadpisu: "Pomocníky Harryho Pottera do týmu nechci". Asi tak o sekundu později sen bez dalšího dění skončí.

Do dneška nevím, jestli v obou autech byli lidé, kteří odněkud utíkali a nezvládlo to první auto, anebo ve druhém autě byli pronásledovatelé a ty nešikovně strkali do prvního vozu. Ono video jsem viděl poprvé před pár měsíci, zápis v blogu o tomto počinu mám ze 6. července 2010 ...