Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 21. prosince 2018

OMSI: Do čeho jsem se to dal???

Dnes, hodinu po půlnoci, se mi povedlo zprovoznit si ruský model českého trolejbusu Škoda 14Tr pod českými windows.




A jak se zdá, tak jsem tímhle videem vyvolal zájem...  Takže poprvé budu vydávat svůj model něčeho do OMSI. Správně bych měl říci, že to bude kompilát ze čtyř různých modelů, takže mé práce v tom bude málo.

Tedy málo - tohle je výsledek šesti hodin, kdy jsem vzal nejnovější model a ten upravoval, aby mi chodil. Kdybych opravoval model o fou starší, tak bych to měl za pět minut, tedy ten základ co je ve videu, tam těch chyb bylo méně. Ale taky méně funkcí, alespoň se to zdá z počtu souborů toho nejnovějšího modelu. Ale bůh ví, co tam je zbytečné či navíc....