Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 10. prosince 2018

Shrnutí uplynulého týdne (49/2018)

Nějak nevím, jak popsat tento týden, protože se to vše tváří jako každý nový měsíc, až na ty vyjímky.

Ve středu jsem byl u doktorů a protože jsou blízko poboček F* a P*, tak jsem je navštívil už teď a nikoliv ve čtvrtek. Bylo to takové podmíněné a logické, že mě to nepřekvapilo, některé mé kolegyně ale ano....



Kupodivu to mělo i pozitivní dopad, protože jsem si neuvědomil, že ve čtvrtek probíhal Vánoční večírek poboček A*+B*, takže když jsem chtěl jít domů, tak jsem v kalendáři zjistil, že nemůžu, protože je ten vánoční večírek a já se na něj přihlásil (a připlatil si raut). Ale měl jsem to bez stresu...

No a protože jsem v době vyhlášení večírku netušil, jak dopadne, tak jsem si na pátek vymyslel, že využiji Sightday a prostě dám si jiný program - popsáno v příspěvku:  Páteční všehochuť

Ono je to totiž zajímavé a má to celkem tři proměny myšlenek
1) Když jsem si to plánoval, tak se mi zdálo, že se na večírku může něco semlít, co se mi nebude líbit a co by mě zasáhlo
2) v pátek jsem si ráno říkal, že to bylo zbytečné, protože se zjevně nic nedělo (v době kdy jsem tam byl)
3) Protože tento příspěvek píšu až 19. prosince a antedatuji ho, tak už vím, že se tedy dělo a mělo to za důsledek, že jsem byl na tépichu v ředitelně pobočky A* konfrontován s tím, co na večírku říkal můj kolega Z*.  No a bohužel tam ohýbal pravdu :-( A to už ředitelka byla vychladlá když mi to říkala. Chytit tenhle výbuch vzteku naživo hned v pátek. Brrrr. To by si koledovalo o průšvih na dálnici

Každopádně dění pokračovalo, já byl na akci, tu jsem si užil a stihl i blbnout s herním notebookem, takže vím, že má oblíbená hra OMSI mi na něm funguje a plánovaný nástupce LOTUS taky... Takže v tomto ohledu  spokojenost.... Byly i sny: Zajíždění do jiných realit

No a asi jste byli zvyklí i na zápisek s obrázkem z hry, co hrajeme - Obrázek sem už nedám, ale jeden z mých spoluhráčů dost vybuchuje a už si tu hru odinstalvoal (a po vychladnutí zase nainstaloval), takže přemýšlím, jak tomu klukovi pomoci. Ale zatím bez nápadu :-(