Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 9. prosince 2018

OMSI2: Karlovy Vary

Asi jsem se zbláznil, ale mapu Karovy Vary, přestože jsem věděl, co to dokáže udělat s hrou, jsem nahrál bez toho, abych si udělal zálohu. Tedy já zálohu čistého OMSI mám, protože vedle "velkého" počítače mám pracovně/herní notebook, kde mám pouze "oficiální" mapy ze Steamu.

Ale co ukázat z Karových Varů, když už vše bylo alespoň 1x natočeno? Nedalo se nic dělat, musel jsem jít do nových linek, což jsou na šesté verzi Karolvých Var linky meziměstské. No a tak jsem si vybral jednu, kterou jsem trošičku znal z reálu, minimálně jednu její část.



Linku jsem si užil, ale než se mi ji podařilo zcela projet bez bloudění, tak to trvalo tři jízdy, a stejnak se mi povedlo z nervozity a nepozornosti pokazit dvě zastávky, které jsem projel ač jsem měl zastavit.

No a sami uvidíte v novějších videích, kam se mi panáčkové v oblečcích všude propsali a na jakých mapách je až do Nového roku budeme nacházet. Pak natočím speciální video, kterak je odmazat a vrátit tak vše zpět