Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 25. prosince 2018

OMSI: I vánoční video lze natočit velmi reálně

Oproti včerejšímu videu jsem nakonec natočil toto velmi reálné video s tramvají v OMSI, kde to při sněžení klouže, k čemuž mi hodně dopomohl i model tramvaje KT4D...

Mrzí mě, že mi z nějakého důvodu nefungoval model Konstal 4N, protože kamarádka by tak dostala druhý vánoční dárek s druhou tramvají, jíž má v mých videích ráda. Jenže to prostě nešlo a ta historka, jíž jsem si vymyslel do videa, není zcela pravdivá.

Prostě a krásně je něco hodně špatně, protože se mi nepodařilo tramvaj Konstal vůbec zinicializovat, respektive mi nenaskočila elektřina. Nechápu to, protože tyhle tramvaje na téhle mapě jsou a úplně v pohodě po ní jezdí.

No a na co jsem se tedy vymluvil? To už vám řekne video :-)



Jsem rád, že se mi to podařilo projet a hlavně nakonfigurovat alespoň takto...