Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 23. prosince 2018

Shrnutí uplynulého týdne (51/2018)

Půjdu do toho zostra.

Po třídenním léčení z celkem pětidenního kašlání jsem se vydal k doktorovi, abych se nechal prošetřit. Samozřejmě jsem se už cítil trochu lépe, ale pokud není cítit pořádná změna, tak to zřejmě nachlazení není. Očekával jsem, že to bude angína, protože mě na počátku hodně pálilo v krku. Takže v pondělí jsem měl za sebou výtěr a neschopenku... A taky nula léčiv na receptu. Antibiotika naslepo brát nechci, po léčbě boreliozy těmi nejsilnějšími antibiotiky si nechci zbytečně zvyšovat rezistenci na ně... Takže nákup šalvěje, nějaká klasická léčiva na vypocení....

V úterý odpoledne už mi bylo dobře, takže jsem seděl chvilkama u počítače a připravoval nejenom vánoční videa. Ale ještě mi pořád nefunguje internet, a ani s tím zdravím to nebylo pravé ořechové.

Ve středu jsem si zavolal na výsledky výtěru. Nic, negativní. Poděkoval jsem a zavěsil, ale vztek se mnou lomcoval až tak, že jsem si ani nešel k doktorovi pro vycházky, jež mi pro případ negativního výsledku výtěru přislíbil. Jak je tohle možné, že už poněkolikáté mám nachlazení v tak velkém stylu,  že se obávám pomalu zápalu plic, ale už poněkolikáté výsledek negativní. Když jsem míval nachlazení dříve,  tak to se mnou nikdy tak necloumalo.

Každopádně jsem se vyhrabal k doktorovi ve čtvrtek, aby mi ty vycházky napsal, no a protože se blíží vánoční svátky, tak aby mi ty vycházky platily co nejdříve, musel jsem si sám hlášení o vycházkách donést na OSSZ.

1. den - přinesete papír na podatelnu
2. den musí být pracovní - OSSZ dá štempl na papír
3. den, klidně víkendový -  vycházky platí

Samozřejmě mi pár lidí vynadalo, že doktorovi šetřím peníze na poštovné a že to v mém případě ani OSSZ nezajímá, kdy mám vycházky (to až když bych byl nemocný dlouhodoběji), tak ani sám nevím. Naštěstí jsem byl u doktora autem, takže o jedno zajetí navíc k OSSZ mi nevadilo.

No a tak až do dneška prostřídávám postel, počítač s výrobou videí a hraním her, no a samozřejmě úklid domácnosti na vánoce. Až jsem si v sobotu všiml, že mi bliká kontrolka internetu, takže jsem si přerestartoval router, pak trošku překonfiguroval (odhadem) a internet naskočil, takže už mohu fungovat bez omezení. Hned jsem oběhl všechna zařízení, přestartoval síťovky... To byl hnedky panečku provoz, jak si kdeco stahovalo updaty...

V neděli překvapila kamarádka I*, protože opravdu přišla na místo, kde čekávám na mamku jdoucí z kostela, abych ji odvezl domů... Krátké pokecání, které projasnilo den...