Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 17. prosince 2018

Shrnutí uplynulého týdne (50/2018)

Co napsat k týdnu následujícím po akci v přírodě? Asi to, že se to na mě muselo podepsat.

Už  pondělí mi bylo jasné, že se něco na mě řítí, nějaká ta mužská rýmička, ale po celý den jsem se jí nemohl věnovat, protože běželo cosi, čemu se říká dohledávání po inventuře. Tedy stav, kdy se inventární čtečky vyexportují, data se spojí a pak z toho vznikne seznam nedohledaných věcí.

Každopádně jsem si po letošku uvědomil, proč se vyplácí inventuru dělat současně čtečkou a současně i na papír. Je to neuvěřitelné, ale předtím, než jsme čtečku dali na vyexportování, tak nám chybělo relativně málo věcí, ale pak toho bylo víc.  Ale hlavně jak je možné, že čtečka, která byla s našimi papíry synchronní najednou synchronní nebyla?

Prostě a krásně - někdo s inventurami manipuluje. No a jako bonus jedna má sestra přišla také s příhodou z jejich inventur. Dělá v krámě, který je nestejnoměrně rozdělen na 1/4 a 3/4 prodejní plochy. V té větší půlce mívají problém v nižších jednotkách tisíc, ale v té menší půlce narazila na manipulaci s inventurami a jen pro zkoušku nechala jednu položku ve skladu přepočítat.  Pak hodně křičela na dotyčného před šéfem... Na koho ale mám křičet já? Na tu paní, co dělala papíry, nebo na kolegy z mého oddělení, jež spolu se mnou měli čtečku v ruce, nebo na kolegy v ústředí?

Je to flustrace, když děláte nějakou práci, dotáhnete ji do stavu,  že je to jakž takž dobrý, ale pak se vám vrátí zpětné výsledky a prostě kus té práce chybí? A ještě tak divně???

Každopádně ve středu mi už bylo ze všeho, hlavně z té nemoci docela špatně, ale ještě jsem nekašlal, takže to prostě stále odpovídalo rýmičce a nachlazení. Ve čtvrtek po kafárně s kamarádkou už bylo jasné, že celý víkend budu pod peřinou. V pátek už jsem kašlal fest, a chtěl jsem jít po práci domů, ale byl jsem ukecán na "trucvečírek" několika lidí, kam mě dotáhly kolegyně, aby tam nebyly na začátku úplně sami. Muž jedné kolegyně nás tam dovezl a skutečně jsme tam byli první...

Výsledek večírku byl nachlazený manžel i jeho manželka/kolegyně, jak jsem se dozvěděl v pondělí nového týdne, když jsem donesl neschopenku do práce. Ale o tom až příště.

Jo a celou dobu mi doma nefunguje internet.