Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 8. prosince 2018

Zajíždění do jiných realit

Pokud máte dobrodružnou povahu, tak můžete přejíždět z jedné snové reality do druhé, která slibuje nějaké speciální dobrodružství. A to dokonce svým autem, jenom si musíte být jisti, kudy dovnitř a kudy ven.

A tak v prvním ze svých snů projíždím po klasické silnici s kamarády v autě a blížíme se k jednomu domu,  podél jehož druhé strany vede úzká asfaltka (z reálného pohledu mám podezření, že to je spíše chodník), která je v jednom místě porostlá trávníkem, přesto ale pokračuje nahoru do louky a tam mizí definitivně. "Jé oni mám tu zrušili cestu" říká zklamaně jeden z mých spulucestujících, ale my jedeme dál...

Poznámka na okraj: Podobný dům mám i v jiných snech a je směřován do města HSK* kde něco podobného stojí i v reálu.

Můj druhý sen, či spíše pokračování snu je v pro změnu v městysi Sl*, kde bydlí mi vzdálenější příbuzní, ale zde ve snu je docela blízko jejich domu louka a na louku vede branka obestavěná lehce pobořenou cihlovou zdí. Ve správný čas a správnou chvíli se právě zde dá projít do jiné reality, ale nečekejte, že onen průchod je přímo v bráně, je kousek za a lehce stranou.

Tím, že tudyma jdu poněkolikáté, tak mám jistotu, že budu do jin reality přenesen a skutečně se tak stalo,  náhle jsem jinde. Sice je to louka i nadále, ale je již ohraničena, aby ovčí stádo neběhalo jinam. A samozřejmě je tu i polorozpadlá stodola, kam se jdu pro začátek schovat a pokecat s lidmi, kteří tam jsou. Jsou dva a jeden z nich je bača...

O chvíli později se objevuje průchod dál a já jím procházím, abych se ocitl v ošuntělé venkovské hospodě v podstatě za pultem. Je obsazena polovina stolů a mě lehce hned následně překvapí to, že hlavními dveřmi do hospody vejde část mé rodiny...

To mě probudilo, protože při jejich vcházení dul ve snu vítr, který byl i v reálu. Silný vítr který honil déšť do oken. No a protože jsem spal v rohovém pokoji s okny na dvě strany, tak ani nevím, které okno to bylo. Byla ještě tma a já byl líný si to ověřit...