Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 6. prosince 2018

Vánoční večírek v práci

Jak popsat něco, co v prvopočátku jako večírek nevypadalo? Ale asi musím začít od začátku....

Vánoční večírek loni nebyl nic moc, protože se nová paní ředitelka pobočky A* teprve rozkoukávala a teprve zjišťovala, co jí přímí podřízení sežerou a co ne. Projev tedy měla špatný, improvizace ji nešla. Tedy loni nešla. A tak jsem trošku čekal, co bude, protože letos vánoční večírek byl několika lidmi, dokonce jedním celým oddělením odignorován, naopak jsem měl dojem, že jiné oddělení naopak šlo kompletní. A projev letos nebyl vůbec.

Letos tedy menší prostory, opět s rautem zdarma, ale bez pití, to si platil každý sám. Číšnice s tímhle stylem měla zkušenosti, protože si udělala jmenný seznam a každému pak přidělila lístek s číslem, takže se nemohlo (teoreticky) stát, že někdo něco nezaplatí. Samozřejmě v tom asi naleznete určité skulinky - stačí zaplatit lístek s nejmenší útratou, na svůj nebrat nic a všechnu útratu psát na lístek kolegy, který tam ztvrdne a nebude si jist, co za tu noc vypil ;-)

Osobně jsem dal za dvě hodiny na akci dvě piva a jeden čaj, takže lístek s nejmenší útratou byl na světě :-) ale nedal jsem ho z ruky. Překvapil kolega Z* který s 200Kč vydržel prý až do půlnoci a napravoval si reputaci, nemluvě o tom, že si prý s kdekým potykal.

Tím, že ředitelka nemluvila, tak ani netušíme, jak a jestli budou nějaké odměny atd.

Já sám jsem zůstal u stolu, kde seděly dvě dámy, stejné, jako jsem měl u stolu loni, takže jsme dali řeč na různá témata a docela působili jako rebelové, protože nějaké to družení s ostatními prostě nebylo.

Prostě a krásně - pro mě to bylo celé jen o tom se "zadarmo" najíst (samozřejmě nám to bylo strženo "z fondu") a ukázat se před ředitelkou. No a taky zjistit, že mě dostanou už jen dvě piva. Prostě a krásně - poslední dobou málo piju, protože nejsem zvyklý... Na stranu druhou - hurá.