Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 27. června 2010

Řekněte mi, že ještě spím :-(

Řekněte mi, že ještě spím a že to, co vidím a slyším ve zprávách dnes ráno je pouhý sen.

Šestiletá teroristka? To je pro mě cosi neuvěřitelného a stejně neuvěřitelné je že by svoji chybu kdosi odmítl opravit jak tvrdí Idnes. To, že by úřady měly seznam a nepočítali se shodou jmen se mi taky nepozdává. Nebo snad pochybili pracovníci letecké společnosti? (Pochybily schválně?)

To ostatní už jsou jenom "drobnosti"
Osobně se mě ale nejvíc dotkla poslední zpráva, na kterou mě upozornilo jedno soukromé rádio: 
Nová vyhláška ohrožuje dětské tábory. Chce větší stany nebo teplou koupel


Miluju vyhlášky, které nejdou splnit - větší stany s podsadami se nevyrábějí a domácí výrobu si nedovedu představit, natožpak někde najít dostatek peněz na pořízení stanů. Což znamená, že by nebyly tábory se stany. Ale pokračujme dál, vyhláška dále zvyšuje počet záchodků v táborech tak, aby holčičky a chlapečci měli oddělené toalety. Což není zase až tak velký problém přistavět další latríny ke stanovému táboru, ale paradoxně by to přineslo konec táborů, kde děti spí v rekreačních budovách. Viděl jsem jednu opravdu levnou rekonstrukci záchodů - stála 120 tisíc korun a udělaly se tři záchodové mísy, tři mušle a jedno umyvadlo.

A teď si představte - jste majitel rekreačního objektu, děcka k vám jezdí od šedesátých let minulého století (tedy takřka šedesát let) jste rád, když vám každý rok zbyde něco málo pod padesát tisíc zisku na nějaké ty drobnosti (opravy) a teď z toho zainvestujte cokoliv většího ...