Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 13. srpna 2010

(online/offline) Terminátor a Ježíš - II. díl

Včera se tu na blogu objevil zápis "Terminátor x Ježíš" ve kterém jsem si vyléval srdce nad některými rodiči, jenž se z mého pohledu mohou směle nazývat náboženskými fanatiky.

Kamarádka M* mi v reakci napsala:
Četla jsem včera tvůj zápis... oni náboženští fanatici nejspíše zaspali Druhý vatikánský koncil a příslušnou encykliku na níž se podílel Jan Pavel II. (tehdy ještě papežem nebyl), kde píše, že všechna náboženství jsou prsty jedné ruky a pro spasení je nejdůležitější upřímně se snažit hledat pravdu (nikde se nezmiňuje o slepé poslušnosti a víře)

Každopádně mám typ na tři encykliky, pročtu si je a pak případně poreferuji. Po přečtení předmluvy všech tří encyklik mám dojem , že ta jedna to asi nebude, ale co už...

PS: Nikdy jsem nevěřil, že kromě bible budu číst nějaké jiné náboženské dokumenty římskokatolické církve, a ono jo :-)