Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. srpna 2010

Stavitel světa

Snad v tu nejpříhodnější chvíli jsem si povšiml odkazu jednoho z mých kamarádů na Facebooku a nalezl jsem jedno velmi hezké video, které mě chytilo za srdce a odvrátilo od mých depresí a takového nějakého znechucení, které jsem nasbíral tím, jak a já a kolega z Jablonce - sledujeme jedince z našeho "ranku" a zoufáme si z některých výkonů, kteří nejmenovaní jedinci podávají.

Jsem rád, že mám před sebou takové maličké blikavé světélko, že za necelý rok budu mít možnost odjet na tábor jako vedoucí, byť si nadávám, že na mě velmi pravděpodobně zase vyjde práce s PC a já bych si docela rád odpočinul od techniky. Jenže stejnak se budu zase připojovat na dálku do práce :-(

Stavitel světa [World Builder]