Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 24. srpna 2010

Vystupuji v cizích snech

Status jedné mé kamarádky mě před pár dny překvapil.


Na dnešek jsem měla sen, že ji unesl Pelin ve spolupráci s O* M* :-D
Okamžitě jsme my dva "postižení" začali vyzvídat co a jak. Sen se měl takto:


O* mě nalákal do auta, že mě prej svezete... abych nemusela jít pěšky. No, když jsem zjistila, že nejedou, kam slíbili, tak jsem to brala nejdřív jako vtip... a pak jsem panikařila... a pak jsem se rozhodla, že budu v pohodě. No, a dovezli mě někam do hor, do obrovského komplexu v podzemí. Pelin řídil a O* mi bránil vzít roha. :-D

Tak nevím, jestli mám být svojí mírnou rolí potěšen, nebo zklamán :-)
Pokračování snu pak kamarádka popisuje takto:

Projevil se u mě stokholmský syndrom - byli jste na mě docela hodní a brali mě na tůry po horách... :-D


A dodatek další kamarádky: Týrali tě turistikou :-D