Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 12. srpna 2010

(online) Slunce v duši

Včerejší den pro mě skončil velmi pěkně a ještě dnes z toho zážitku žiji ...

Den na našem šachovém táboře začal tradičně - dopoledními šachy a s nimi spojenými činnostmi. První část odpoledne vyplnila šachová přednáška a druhou pak vodní bitva o vlajky. Letos jsem se už v průběhu oficiální části odešel schovat hlavně kvůli fotografické technice a už jsem "zbaběle" nevylezl.

V podvečer si děcka začaly chystat scénku pro táborák a tu pak, hned jak se podařilo navlhlé dřevo zapálit, předvedly.Když vám pět oddílu předvede křičícího A* z J*, tak je jasné, že se jim tento čin nesmazatelně zapsal do paměti. A až právě ta úplně poslední scénka mě zahrála u duše. Poslední oddíl totiž předvedl reportážovou parodii z tábora na téma zpravodajství z tábora - a to celou dobu denně vytvářím pro rodiče...

Takovéhle drobnůstky, když si vaší práce někdo všimne a ohodnotí ji dobře, dokáží zahřát u srdce. Díky tomu mám chuť pomoci organizovat další ročník...