Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 27. srpna 2010

Mám v práci sekretářku. A jakou!

Dnešní den v práci nebyl z pohledu pracovních výkonů nic moc - to co jsem si naplánoval vzalo zasvé, když mi zavolala kolegyně z L* že jí na počítači jde jen jeden služební program (z pěti co používá) a to byl malér. Služební auta někde mimo, takže jsem musel na MHD ...

Kdo je počítačák ví, že blbá závada bývá nalezena velmi rychle - u mě to tentokrát trvalo slabých pět minut, ale odstranění následků trvá o dost déle - mě od 11:30 do 13:00 plus minus pár minut. Pak jsem ještě preventivně "pročekoval" všechny tři servery pobočky (jeden  ze serverů visel na příz(r/n)aku windows "Nainstalovaná aktualizace potřebuje restartovat počítač" - pochopitelně databázový server), takže jsem na pobočce zůstal viset ještě hodinku, než skončila pracovní doba kolegyním a pak ho restartnul ...

Prostě a krásně - návrat na základnu dopadl očekávatelně v pátek na konci měsíce - v našem patře už uklízečka doúřadovala, takže jsem tam byl sám. Na středu monitoru byl nalepený lísteček psaný pro mě cizí rukou "Volat D* do J*"

Pokyn jsem splnil a kolega D*zJ* mi naznačil, že můj nový kolega je tydýt. Jako bonus si nemohl vzpomenout, proč mě vlastně sháněl - to jen tak mimochodem.

To už začlo zavánět nějakou levotou a potvrdil mi to kolega z kanclu, který se vrátil o pár desítek minut pro nějakou zapomenutou drobnost. "TO TI TAM PSAL ŘEDITEL" řekl mi totiž a v klidu vykráčel ven. I tahle část má svůj bonus - on si s ředitelem tyká, ale tentokrát to nezdůraznil, a řekl mi to takovým podezřelým tónem....

Takže ředitel mi zvedá telefony v mé kanceláři, píše mi vzkazy, kolega z kanclu mi to oznamuje tónem "To je horko.Dopr***e" a já se od té chvíle nedokázal dovolat kolegovi D*zJ* abych z něj vymámil, co si vlastně s ředitelem řekli. Nejvíc mě štve to, že sebou věčně tahám 3 mobily od tří různých mobilních operátorů (z toho jeden je služební), ale nikdo mi na ně nezavolal a kolega D*zJ* zná číslo i na pobočku do L* (pokud na ní nevolal až v době, co jsem z ní už odjížděl - to jediné by ho mohlo omluvit). Nemuselo to tak dopadnout ....

UPDATE 28. srpna 19:00 - kolega D*zJ* se mi ozval přes Skype - neví, s kým mluvil a údajně se onen človíček nechtěl představit ani na konci hovoru. Neví s kým mluvil, ale mluvil s ním dlouho ....

Žádné komentáře: