Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 12. července 2010

Léto a mě se sype linka do Internetu

Dnešní denní teplota na teploměru ve stínu byla 37°C a u mě se projevuje v tento čas již téměř obvyklý problém - najednou přestane jít odpoledne internet - složí se nějaký bezejmenný router, který je na trase a následně X hodin nejde. Pak naskočí a já netuším proč.

Ono se mi toho v práci od rána "vysypalo" vícero věcí - první byla kopírka, pak trochu zlobily linky a na závěr jako bonus se mi zřejmě jedna desetina počítačů rozhodla, že programy napsané v Javě od firmy O* už tedy pouštět nebudou a všechny zbývající počítače odmítaly login do vzdálené aplikace. Doby, kdy byla tato firma tak "velká", že se její programátoři vešli do dvou větších kanceláří je už dávno pryč a s tím i povědomí o tom, co dělá ten druhý. Hned v osm hodin ráno jsem se pohádal s člověkem na hotline (který mi zvedl telefon poprvé v životě) a který z mého rozvitého souvětí při hlášení poruchy zřejmě zachytil/pochopil jen poslední slovo. Díky tomu pak onu poruchu asi půl hodiny nikdo neopravoval a já dostával z hotline hlášky "tohle spravuje firma A* my jsme firma O*", než jsem řádně vytočený požádal o přepojení na šéfa.... Pak už to šlo jak po másle, zvlášť když jsem se dozvěděl, co jsem údajně napoprvé nahlásil