Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 30. července 2010

následující dny budu offline (a co z toho plyne)

Následující dny budu offline, což znamená, že příspěvky do blogu ve své sérii "365" budu muset předepsat. Ony už ostatně předepsané jsou, věnoval jsem se tomu od začátku června.

Pokusil jsem se je sepsat tak, aby alespoň vzdáleně připomínaly to, že teď budu 14 dnů na dětském táboře jako pomocná síla a pojednávaly o tom, co by se mohlo dít, případně retrospektivně reagovaly na některé mé loňské táborové příspěvky. Pár jich bylo.... :-)

Příspěvky budou označeny v nadpisu slůvkem offline uzavřeným do závorek
(offline)

Dnešek byl pro mě hektický-klasicky poslední věci balím na poslední chvíli (typicky třeba prodlužovací kabel jenž ještě zabalen není - pohání můj počítač, na kterém píšu tento příspěvek) a horečně přemýšlím co ještě jsem zapomněl, co ještě jsem měl vzít sebou ... Letos to mám horší o tu věc, že z našeho města jedu jako jediný, tzn. jako hlavní, a musím tedy přemýšlet nejen nad svými, ale i nad táborovými věcmi, které jsem si navozil domů v průběhu července. Pokud vůbec :-)

Přinejhorším to dopadne klasicky - výlet do nejbližšího města vše spraví... Tedy téměř vše...