Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 24. července 2010

Hororový zážitek na WC

To, co se dělo dnes nad ránem byl poměrně drsný zážitek, ale ne pro mě, já v této přihodě vystupuji jako kladný hrdina a zachránce :-) (trošku mi to připomíná mé starší ochráncovské sny, které dopadly uspokojivě pro mě)

Jsem u kamaráda A* v J* v domku, se mnou dalších 14 lidí a radíli jsme se nad naším táborem, který organizujeme. V noci z pátku na sobotu jsme končili s poradou o půlnoci a poctivě jsme všichni do půlhodiny zalehli. Spal jsem dobře, ale vzbudil jsem se už v půl šesté, jako bych měl jít do práce. Měl jsem divný sen, ve kterém někdo zdáli volal "POMOC, POMOC" spolu s nějakým bušením a ukázalo se, že to není sen, ale skutečnost.

Zamyslel jsem se a v úplném prvopočátku měl dojem, že jeden z kamarádů se opil a dělá brajgl. Po minutě, co jsem se probíral a hledal brýle mi přišlo, že to volá kamarádka I* a ta rozhodně nepije. To mě donutilo vstát a vyjít na chodbu a zaposlouchat se, odkud se zvuk nese. Že by se šla I* projít ven do deště a teď nemůže dovnitř? Ale to by asi nevolala o pomoc.

Rozsvícený záchod a hluk odtamtud mi napověděl, kde vznikl problém. Kamarádka S* (tedy nikoliv I*) za sebou zavřela dveře a pak prasklo pérko v mechanismu kliky. Byla tam podle svých slov zavřená déle jak hodinu, možná i trošku déle a v podstatě už jen čekala, až půjde někdo na záchod a pomůže jí.  Teď nastal "horor" pro mě, protože jsem začal hledat kamaráda A*, abych si od něj půjčil širší šroubovák. Žel dům má příliš zákoutí a tma s deštěm spolu s mojí rozepsalostí přispěla k tomu, že jsem kolegu nenašel.

Řešení bylo snadné, jen bylo potřeba se párkrát nadýchnout a zamyslet se. Jak to pak bylo snadné! V klidu jsem si sešel ke své taštičce, vytáhl počítačové šroubováčky - konkrétně ten nejširší, silou zatáhl za zaseknuté dveře až se mi vytvořila právě tak široká škvírka, abych vložil šroubovák a pak už stačilo jen 4x popostrčit zaseknutou západku směrem do kliky...

Dveře odskočily, západka a pérko mi padlo k nohám a já nalezl kamarádku ve velmi podivné pozici. Její slova, že měla vydýchaný vzduch a že zřejmě omdlela ve mě dodatečně vzbudila docela velký úlek. To, že vzduch proudil uzoulinkou škvírkou pode dveřmi mi velmi nepěkně připomněl jeden z mých snů (autobusový sen č. 21. Vzduchové cvičení)

Kamarádku jsem doprovodil k místnosti, kde spala a řekl jí, že jsem rád že je ráda, ale že nechci v rámci poděkování nic na co právě teď myslí, maximálně že chci jablíčko (ovoce, nikoliv chlast). To jsem si pak našel ve své tašce :-)

O dvě hodinky později se probudili ti, kteří jsou zvyklí vstávat časně a někteří též zaznamenali stejný hluk a podobně jako já v prvopočátku označili za původce napitého kamaráda O*. Jenže ten v posledních hodinách prakticky nepil. Ale uvědomte si to, že ...

Je 16:30 a kamarádce S* stále není moc dobře, ale prý si přivezla ještě nějaké další bolístky ssebou, tak to prý není z přidušení. Ostatně spíš než přidušení to byla klaustrofobie...