Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 27. července 2010

Všehochuť stránek, článků - i o Haiti

Dneska si posvítíme na několik článečků, které mě zaujaly v posledních pár dnech. Nějak moc jich není.

První z nich - "Frajer-je-ten-koho-na-googlu-vubec-nenajdete" je zajímavé počtení o tom, kterak se kdosi rozčiloval nad tím, že stránky o něm klesly v pořadí zobrazení kamsi dolů a jiný mu odvětil, že Frajer je ten, kdo na Google vůbec není. Nu, zkusil jsem si to taky se sebou - na mé jméno vyběhnu v Google první, což je hezké, ale někdy poněkud nevhodné - ale zbytek první druhé i kus třetí je pak o mých jmenovcích. Zkusil jsem to i s několika jmény svých přátel, jak těch co jsou na internetu jako doma, tak i těch, kteří úmyslně na internet o sobě nic nepíší, ale i tak tam byla nějaká noticka, podle níž jsem je mohl identifikovat........

Clinton si posvítí na státy, které slíbily peníze na pomoc Haiti a nic nedaly, říká druhý článek. Na to mohu říct - no sláva, konečně se někdo slavný probral ...

Svěcení žen na duchovní je vážný zločin jako pedofilie, rozhodl Vatikán. No, to je skoro stejné lpění na dogmatech z minula, jako nezavedení videa při fotbalu. Je to dost blbé přirovnání, to vím, ale nějaké lepší mě nenapadá. Horší je pro Vatikán to, že oni jsou zaseknutí na dogmatech o nerovnoprávnosti žen poměrně dlouho, řekl bych....

Jedinou další cestou je pro mě soud ve Štrasburku, od českých soudů jsem nic nečekala. Ve Štrasburku precedenční rozhodnutí jednoznačně mluví v můj prospěch. Věřím, že české soudy si z toho pak vezmou příklad. Ukájení komplexů a nenávisti na těhotné ženě je i daleko na východ od nás považováno za společensky nepřijatelné. Teď se může pan Mareš a další podobní duševní onanisté ukájet na političkách stávající koalice, které se na vysoké posty a do úřadů dostaly doslova a do písmene intimním stykem." napsala Paroubkova žena po prohraném soudu a samozřejmě tou poslední částí pár političek urazila a ty po ní chtějí jména těch, které to takto dělají. Více v článku To se nedělá, zlobí se političky na Paroubkovou za výrok o kariéře za sex. Mě osobně mi přišlo, že se ozvala potrefená husa, jenomže hoplasááá, paní Paroubková  političkou není, tedy pokud se nepletu.

Dnešní komentář k tomuto na IDNES: Petra Paroubkova neunesla prohru proto dští síru