Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 31. července 2010

První letošní táborový sen

Můj první letošní táborový sen patří do kategorie snů tramvajových a pokud dobře počítám, tak je to tramvajový sen č. 55 a je to sen klidný. I když ...

T-55 ... "Dej jí vědět sedm set šestkou!"

Jezdím jako tramvajový řidič a protože náš (můj) národ není samostatný, musíme občas hledat způsob jak dát tajně vědět přátelům, že je něco jinak. Je to slušný podraz, když totiž se svou tramvají s elektronickými tably dojedu na velkou konečnou, naťukám na displej číslo 706 na pozici čísla linky. Tím se smaže i textový popisek a někdo kdesi na velké konečné, člověk, kterého oficiálně nemám znát si toho všimne a zareaguje na to.

Ve správnou chvíli dojíždím na konečnou a hraju slušné divadýlko. "Jako" si pletu čudlíky a místo nové cílové stanice ťukám ono číslo linky. Pak jako chvíli pokukuji na ovladač a na závěr se chytnu za hlavu a napravuji svoji chybu. To už tu je nějaký místní šéf a ostře mě kontroluje, jenže má smůlu, nebo já štěstí, protože mám jet z konečné po kurzu nula šest, takže - ač mi možná ve skrytu duše nevěří - musí uznat, že jsem se mohl překliknout ...

Všímám si jedné věci, stojím na koleji , přede mnou je vůz linky tři a před ní stojí tramvaj a ta signalizuje aktuálně "703" a už docela dlouho, uvědomuji si, že jsem to vlastně viděl už při mém příjezdu ...