Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 30. července 2010

(offline/online) že já se nechám vždycky ukecat

Že já se nechám ukecat :-) A dneska hned několikrát

První věc je ta, že budeme na internetu zveřejňovat fotky a videa z táborových akcí. Videa jsem pojal jako Vblog (= video blog), ale už teď se za to proklínám, protože rychlost přenosu videa na Youtube je z našeho místa úděsně pomalá a problematická. Běží to totiž přes nejpomalejší mobilní připojení...

Ale když už jsem připojený, tak proč nevrhnout nějaký zážitek i na blog, že? Přesto, že mám předpřipravené příspěvky přímo v Bloggeru, takže se vůbec nemusím starat, zkusím něco občas přihodit i dalšího. Předpřipravené příspěvky poznáte pomocí značky OFFLINE v nadpisu, naopak čerstvé příspěvky budou označeny ONLINE. Vím, že jich nějak moc nebude, přestože na mě letos "padlo" udržování Notebooků, na nich se vypisují různé formuláříky a další technické věci co jsou potřebné pro náš dětský tábor. Problém je ten, že většina se tvoří v noci - přes den se staráme o děti, což bývá vždy náročné, zvlášť když jsem letos navíc členem skupinky animátorů. Mám ale co jsem chtěl, sám sem se tam vnutil :-)

Další případy, kdy jsem se nechal umluvit byly při jízdě na tábor, kdy si spolucestující prohlasovali, že chtějí pauzy :-)

Důležité pro mě bylo to, že jsem měl dnes dopoledne už dovolenou, takže jsem se nestresoval v práci a pak doma nechvátal s odjezdem, což si v minulých letech koledovalo a obvykle vykoledovalo zapomenutou věc. Samozřejmě jsem i tak pár věcí zapomněl, ale není to nic fatálního, mezizubní kartáček se koupí a listiny vytisknou :-) Stejnak se už dnes vytisklo 50 listů, takže ...