Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 18. října 2010

Komunální a senátní volby: tak snad naposledy

Tak nějak to nevypadá, že by se na nás řítil nějaký velký volební skandál a tak, protože jsem dnes teprve necelých deset minut z práce, nějak nestíhám domácí práce, si dovolím čerpat nějaké poznatky ještě z nedělních zpráviček a odkazů, které jsem nepoužil. (Pokud je něco nového tak se to dozvím v 17:30 z ČT24, budu ji mít jako zvukovou kulisu).

Najdou se i tak různé dozvuky, to zase ne že ne - Zelení napadnou rozdělení Prahy na sedm obvodů, stížnost podpoří další strany (NOVINKY) je příklad za všechny. Totéž z jiného zdroje: Rozzlobený Liška: Poženeme pražskou ODS k soudům (ČT24)

Politické komentáře Reflexu přinesly Hlas ze záhrobí - Jiří Paroubek komentuje volby , Věci veřejné manipulují s čísly a maskují tak svůj propadák a reakci na slova knížete Schwarzenberga, že češi nevolili extrémisty - kníže se plete. To mohu potvrdit i já a každý čtenář mého blogu, komunisté v Litvínově měli 14% v Mostě jen 9% hlasů, ale ve skutečnosti to bylo přes 11tisíc lidí a to jenom u nás! O Dělnické straně sociální spravedlnosti nemluvě ...

Kdo je vlastně vítězem voleb? (IDNES) Tak se ptají velké strany a nesmyslně za vítěze označují sebe - tak mi to přišlo při pokusu chvíli sledovat povolební debatu Václava Moravce spolu se čtením a sledováním zpráv (ostatně jsem to taky krátce po 13-té hodině vzdal a šel na 3 hodinky ven)

Vítězem se může cítit politik Čunek ve Vsetíně, naopak Exministra Ambrozka, který zneužíval poslanecké náhrady, voliči vykřížkovali,(iHNed) takže to šlo a ne že ne :-)

Volební zajímavosti: Redaktora ČT Vladimíra Kořena překvapilo, že vyhrál volby v Říčanech (Novinky.cz),
Volební rarity: sčítání hlasů 17 hodin i třináctiletý politolog (ČT24),

Tohle je asi nejdůležitější: Narychlo změnit trvalý pobyt a vyhrát volby? Ne všude tento trik vyšel. (iHNed) Alespoň pro mě je to důležité...