Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 31. října 2010

Pracovní sen k aktuálnímu dění

Byl to jeden sen, nebo až tři různé sny rychle za sebou během jedné noci? Každopádně symbolika, která v nich byla jako by ukazovala, že mé pracovní cesty začnou být křivolaké... (navazuje volně na: Chodbový informační systém)

(poznámka: příspěvek píšu u kamarádů a vkládám ho časově na téměř správné místo, ale kdesi vpředu mám předepsaný jiný sen,až pak mi nějaký příspěvek bude chybět, že jej použiji. Z obou důvodů zde tedy neuvedu číslo snu.... Zdál se mi v pátek ráno před prací a před odjezdem na klidový víkend.

Navíc se chci rozhodnout v klidu, jestli to mám počítat jako jeden sen, nebo to nějak rozumně rozdělit na větší počet, jenž na sebe nějak rozumně navazuje)

Sen začíná v nějakém městě, kde je tramvajový provoz, ale při pohledu na koleje je mi jasné, že už hezkých pár měsíců neprojelo nic. Dalo by se říct, že nějaké kusy kolejí jsou zakryté vrsvičkou pískového bahna. S kamarádem F* se bavíme o tom že provoz obnovíme. "Vystrkáme tramvaj ven" navrhuji "systémové" řešení nějakého problému spjatým s onou obnovou provozu.

Vlezli jsme do dílen, kde sice tramvaj na vystrkání nebyla, ale byli tam další jedinci a jeden z nich nadšeně vylezl na ponk a začal řečnit jak ta obnova bude krásná a dal pokyn pro měnírnu (tramvaje nejezdí na proud, jenž máme v zásuvkách). Zapněte (sekci) dvanáctku, ta je tak silná, že se tam mění kov na zlato. řekl a jeho slova byla okamžitě splněna.

Kamarád F* byl ale tak velký a jako naschvál měl na troleji ruku, takže se stalo nevyhnutelné - kus masa z ruky se mu tam připeklo. Nevím proč, ale sáhl tam druhou rukou, asi chtěl trolej očistit ....

A v tomhle okamžiku si ve snu uvědomuji skok "nesmyslně" stranou od původního děje do práce, kde se mi začlo dít to, co mě teoreticky čeká v práci. Z pohledu dnešního data už zítra...


Přicházím do své kanceláře a vidím, že na mém místě sedí nový člen našeho týmu. Všichni mi oznamují, že si mám vzít vedlejší kancelář, co je (v reálu už 2 měsíce) volná. Počítal jsem s tím a tak jsem v klidu. Kanceláře jsou mezi sebou průchozí  (i v reálu) takže jestli mám sedět tam nebo onde...

První věc, která mě v nové kanceláři zmate je ta, že není průchozí dál do skladu, což bylo. Pak mi to dojde - tohle JE bývalý sklad a mám v něm místo polic ponky, takže si musím natahat síťové kabely. Takže si protáhnu router/switch z vedlejší místnosti, co mi kabely k němu připojené dovolují a pak si chci dojít pro svoje PCčko. Ale hlavně chci zjistit, kde se zpropadeně ztratila ta volná kancelář!

Kde by se ztratila - už ráno jsem vlezl do špatných dveři, původní uspořádání  serverovna-kancl-volný kancl-sklad je teď serverovna-svačinárna-kancl-můj kutloch. Což ale znamenalo, že jsem se nestěhoval jen já, ale i mí kolegové...

Podíval jsem se u sebe z okna. Kovové rámy okna natřené černě, ale vypadající velice  staře a chatrně - barva je vyboulená, jako by to pod ní rezlo (a to je rozdíl proti reálu, kde jsou 11 měsíců staré okna) Ale jsou postavené tak, jako bych měl v kanclu prosklený výklenek, takže vidím dobře do boků, aniž bych strkal hlavu ven z okna. A venku opět tramvajové koleje měsíce nepojížděné

Zde byl opět skok kamsi jinam, ale tento mohu zamluvit tak, že řeknu "odpoledne jsem si vyšel z práce na nějaký kopec" a mohla by to být pravda :-)


Odpoledne stojím na nějakém kopci a koukám směrem dolů. Koukám na dvojkolejnou trať, kterak se větví a jedna z větví se pak kroutí dole pod mým kopcem. Ani zde se zřejmě nějaký čásek nepojíždělo, ale toto má naprosto jiný důvod. Jako by kolejnice nejenom v oblouku pod kopce ale i dál na každém 10 centimetru zvlnil - vlakem tedy ke kamarádům nedojedu ani to, co jsem provedl s nasazením tramvají by mi tu nepomohlo. Po tom se jezdit nedá (v reálu bych řekl při shlédnutí takto poničené tratě, že proběhlo zemětřesení, ale bylo takové zvláštní, protože ty vlnky udělalo poměrně rovnoměrně)

A opět skok v ději
Jedu jako cestující na zadních sedadlech nějakého autokaru. Zcela v levém zadním rohu sedí na pětisedačce J*K*zCh* a tváří se mírně naštvaně. Já sedím  na prostředním sedadle a koukám se napravo. Tak jak my jedeme, tak vedle nás letí člověk s nasazeným JetPackem - nějak zvlášt dobře mu to nelétá, asi prototyp, teď zrovna ho to sneslo od silnice nad nějakou zahrádku před domem

To je celé, co se mi zdálo. Jak jsem už naznačoval na začátku, symbolika snu se mi nelíbí. Pokud vše patří k reálné situaci z práce, pak to naznačuje to, že změny v práci budou nesmyslné, někdo se bude chlubit cizím peřím (tramvajový provoz jsem chtěl obnovit já a F*) a nebude to procházka růžovým sadem ...


A ono to už ani teď není procházka růžovými sady, páteční reálnou příhodu dávám do dalšího příspěvku