Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 22. října 2010

Smutek v duši

Jsou dvě hodiny v noci a já se rozhodl založit novou kategorii na blogu. Je to o smutku v duši který mám z něčeho konkrétního. Nějak si to na mě zase sedá.

Každopádně to ze mě musí ven a to právě teď hned okamžitě, protože už dlouhodobě mi psaní pomáhá... Až někdy dokáži najít jiný způsob jak se toho zbavit lépe a ne tímto zástupným způsobem, půjde tato část blogu do elektronického zapomnění , abych o dalších X let později při pročítání blogu si mohl spolu "s tím Němcem" říkat, jaký jsem měl krásný život.

Měl bych jít spát, za 5 hodin budu sedět na výuce dalšího předmětu na vysoké škole, ale teď už je to skorem jedno, svůj sedmihodinový limit na zdravý spánek v tuhle chvíli už stejně nedám...

Konkrétní věci se smutkem budu dávat průběžně v celém dnešním dni, jak je budu postupně sepisovat... Kdo nebude chtít pročítat tyto věci,nechť si vynechá ve své čtečce můj štítek "smutek v duši"

(pokračování v dalších postech)