Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 9. října 2010

Tramvaj jezdící do obrazce

Než se pustím do popisu jednoduchého a krátkého snu, dovolím si říci, že následující sen má pořadové číslo 199 , v číslování tramvajových snů pak číslo 57 (po provedení revize čísel, protože se mi podařilo vynechat číslo 56, které má nyní místo oné 57čky přidělený sen "Kino a mocechtivý polda")



V celkových číslech jsem tedy těsně před jubilejním dvoustým snem, který zde v blogu zveřejním. Na jednu stranu je to důvod k oslavě, na straně druhé je to důvod k zamyšlení. Třeba o tom, jestli jsem normální, jestli nemám nějakou duševní potíž, kterou by mi mé sny měly rozradit, leč jak mám pocit, že neprozrazují. Každopádně jsem si dal za úkol některý z víkendů či nejpozději 28. října o volný den projít všechny sny a zaškrtat si v nich opakující se symboly. Pokud počítám tramvaj jako symbol, objevuje se ve čtvrtině mých snů (aktuálně ve 28,64% snů zaokrouhleně). To už je jasný symbol  Nemám spočítané sny kde čaruji, kde pracuji jako ochránce, kde se bráním změnám k horšímu a tak dále... Až přijde dvoustý sen, který si budu schopen opakovaně vybavovat, pak nastane čas bilancování. Třeba i o tom (což mě právě napadlo), kolik snů jen útrpně dění okolo snáším, kdy se s tím snažím bojovat a kdy dokonce dokážu vyhrát. I když vyhrát - mám takový divný dojem, že všechna má vítězství jsou vítězství Pyrrhova, i když to v tom snu nezazní............

T-57 Tramvaj jezdící do obrazce

Sen je poměrně krátký a vybavuji si jej od okamžiku, kdy mě kamarádka vede po městě na správnou tramvajovou zastávku, která je za křižovatkou. Tramvaje sem mohou najíždět zprava a zleva a samozřejmě tak i činí - co minutku tu nějaká tramvaj je. Teď zrovna odjela pětka a mají tu jezdit linky čtyři.

Kamarádka mi řekla, že mám jet tramvají číslo dvacet pět (domů? na další akci? netuším) a já si kontroluji na jízdním řádu, jestli je to OK. Vše až na jízdní řády vidím perfektně, jízdní řády mám před očima rozmazané. Každopádně koukám na časy a rozmazaně vidím, že tramvajka 25 jezdí několikrát do hodiny a pohled do zastávek mi jasně říká, že asi tři z nich jsou u metra podle symbolu vytisknutého vpravo od názvu který dokážu rozpoznat. A metro potřebuji ...

Jak to tak bývá, má tramvaj jako naschvál nejede, projela šestka, nějaká další linka (řekněme patnácka), pak znova šestka ... Když se objevila pětka a byl to ten samý vůz co už jsem tu na zastávce viděl, tak jsem znejistěl a šel se znovu podívat na jízdní řády. Tentokrát koukám na linku pět a mám to znovu rozmazané. Na rozdíl od ostatních linek má poměrně málo zastávek, ztěží šest, ale protože je mám rozmazané, tak si jejich názvy nepřečtu. Symbol metra nemají, tudíž je mi to nanic, ale vrtá mi hlavou několikerá proč ...

"Pětka jezdí do obrazce"ozřejmil mi někdo... Nebo to nebyl obrazec, nýbrž Obrazec ?!?  To mě vzbudilo a tak se mohu jen dohadovat nad další otázkou - Proč jsem si nezkontroloval ostatní linky a nevyužil případně je?