Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 14. října 2010

"Stávková pohotovost!"

Nápis stávková pohotovost bez dalších vysvětlení může znamenat cokoliv, kolik takových jsem už viděl, ale za sklem autobusu těsně vedle cíle dané linky naší MHD zavání nepříjemnostmi. Zvlášť když občas jedu do práce spojem, který už nejde nahradit chůzí pěšky tak, abych přišel včas do práce ....

Autobus s tímhle označením jsem viděl jen jeden (pochopitelně ten, ve kterém jsem jel) v 17 hodin a všechny ostatní co jsem měl šanci vidět zepředu ceduli neměly. Teď večer už strejda Google odkazuje články na regionální "tiskovině"(*) Sedmička  [Stávková pohotovost] a také Centrum zveřejnilo zprávu ČTK [Odbory DP Mostu a Litvínova hrozí stávkou], ale obě jsou časované na pozdější čas, než jsem si já všiml oné cedule...

Druhá zprávička se tváří, jakoby odbory špatně pochopily to, co jim řeklo vedení města či vedení podniku, že se bude muset utratit méně všude jinde než na mzdách. Mezi námi děvčaty - jsem zvědav, kde se dá ještě ušetřit kromě prodlužování nesmyslné certifikace podniku.

Zvláštní je i to, že i náš podnikový předseda odborů měl zřejmě nějakou potíž s chápáním, ale to, jak vyzněl email zaslaný dnes všem zaměstnancům mi přišlo, že někdo překrucoval jeho slova, která měl pronést...
---------
(*) na webu působí vyrovnaně a honosí se hlavičkou MF Dnes, ale kdykoliv mám doma její tištěnou verzi - mimochodem rozdávanou zdarma - tak mám pořezanou nohu, protože se mi otevře kudla v kapse, tak cinklé zpravodajství jsem moc často neviděl, ale podle mého soukromého názoru jsou jí postiženy mnohé, typicky radniční, plátky