Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 29. srpna 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (34.)

Děs a hrůza mě jímala celý týden a dodělalo to páteční školení, kdy nám byla předvedena aplikace, jíž máme za necelých 30 dnů oficiálně používat, ale hotová tedy není, to tedy ne...

Má to být nová generace jednoho jistého softwaru, který se už přes 15 let používá, jenže jaksi tvůrci této verze se jaksi pozapomněli podívat na tu verzi starší a některé funkčnosti, které si dost lidí vydupalo, tam prostě nejsou. Ba co hůř, chybí i nejzákladnější funkce, které jsou potřeba co pět minut. Škoda mluvit...

Jediné, co jsem kromě rychlého dodělávání školních povinností dělal byly dvě návštěvy kamarádů, ale ani ty mi nějak moc radosti do života nepřidaly, minimálně ta první ne. F* má jasnou krizi středního věku, zahodil za hlavu vše, co dělal doposud, ale horko těžko si za své koníčky a činnosti hledá náhradu. Pokoušel jsem se jej navrátit k jedné věci, kterou doteď dělal a dělal ji velmi dobře, ale jestli se mi to povedlo, to uvidím až v druhé půlce září...

Druhá z návštěv byla veselejší, kamarád Str* se dokázal vyhrabat z počínající rakoviny, jen jaksi dostaly přednost závody F1 před tím, aby se mi řádně věnoval, ale budiž mu to odpuštěno, přeci jen byl svého času i závodník po různých rallye, a já se alespoň poučil co je na F1 závodech nového. Po skončení závodů jsme si měli co vyprávět nejenom nich, ale hodně jsem se poučil na téma chalupaření, tábory a tak...

Je dobré mít kamarády, kteří se nevěnují počítačům, a kteří mají co říct, protože mají rohled, což Str* a pár dalších mých kamarádů splňuje, takže mohu přepnout ze svého počítačového stereotypu :-)

Žádné komentáře: