Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 11. srpna 2011

Stalo se ... (16. července)

Mám-li se vrátit maličko zpět v čase, pak se vrátím do 16 července 2011, kdy proběhla vzpomínka na Teriho, téměř na den přesně na jeho narozeniny. Hráli jsme hru BANG! a já skončil na druhém místě...

Nechci si kazit vzpomínku na tuto akci, ale přesto mě mrzí jedna věc, která mě trápí i jindy a jinde. Je to o tom, že se někteří mí známí na onu akci přihlásili, ale pak, když je pořadatelka této vzpomínkové akce kontaktovala, jestli tedy jako opravdu přijedou, náhle oněměli, ba dokonce ani na Facebooku zprávičku nenechali. Samozřejmě nepřijeli....

Mě to docela zamrzelo, ale co už :-(

Každopádně jsem druhý den nechal běhat náhodně prohlížečku fotografií přes starší fotky a nalezl jsem dvě fotky s Terrim z roku 2005, z LARPu na zřícenině hradu Pravda