Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 31. srpna 2011

Nová témata

Na to, jak jsem se bál vyschnutí nápadů na témata, pak musím říci, že se v měsíci srpnu opravdu urodilo a díky tomu, že jsem měl navíc čas na starší emaily, poznámkové papírky a další pomůcky, kam si zaznamenávám úkoly, tedy mám o čem psát.

V pondělí a úterý zůstávají stálice - tedy shrnutí a moudro dne. Ve středu se chci věnovat pár věcem kolem Facebooku a dalších sociálních sítí...

Ve čtvrtek bych se rád věnoval situaci na úřadech práce, která není zdravá. Pracuje mi tam pár kamarádů, takže mám nejenom povšechný přehled.

Po vážném čtvrtku následují už jen volnější témata, respektive témata, která nebudou vyvolávat bouře. V pátek rubrika "zpět v čase", kdy se chci vrátit k nějaké události popsané zde na blogu, nebo připomenout cosi z mých poznámkových pomůcek. Na všechny soboty mám připravené kratší vtipy, abych v neděli zveřejnil buď nějaké ty fotéčky, případně cosi, co se nevešlo do jiné rubriky.