Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 16. února 2015

Dělám si radost (2.)

Tak jsem si včera udělal radost verze2 a utratil jssem tři desítky eur za novou verzi simulátoru OMSI a jal se prozkušovat novinku této verze a to kloubové autobusy. Nemusím jistě povídat, že mi docela slušně začalo naskakovat skóre s bouračkami. Prostě a krásně - nacvičené nájezdy do úzkých uliček vzaly zasvé
Tím se tedy chlubit ještě nemohu, ale v OMSI 1 mi to jde už docela pěkně a oblíbená trasa z Grundorf  Bay pak v mém podání vypadá takto (dvouminutová ukázka):

Samozřejmě si určitě všimnete, že hlásím "další zastávku" nadvakrát, protože se mi povedl "džouk" s tím, že jsem ji zapomněl před zastávkou odhlásit (pražáci tohle znají dobře). Jinak "oficiální" balíček hlášení se mi nepodařilo stáhnout kompletní a tak jsem si kousky musel namluvit čechoangličtinou. Zní to hrozně, já vím :-)

Technická data:

linka 73 (ale tenhle kousek by mohla  být i linka 72)
zastávkový úsek: SilverSea House - United Dormitory - Royal Court
mapa: Great Grundorf v 1.02

autobus: Mercedes Benz v 2.7
typ: O405N2 (Older)