Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 13. února 2015

OMSI: Překvápka u Nothingam Court

Odbočuji doleva na konečnou Nothingam Court - level 1

Odbočuji doleva na konečnou Nothingam Court - level 2
Jsou místa, kde stavitelská lobby vyhráívá a staví domy a silnice tak, že napojení výjezdu z konečně, či v mém případě vjezdu na konečnou (já jsem ta okrová krabička blikající doleva), je poněkud ehm, ehm.

Vůbec poprvé mi v té křižovatce zůstal viset náklaďák, stojíc na červenou, já do křižovatky vjel zprava z pravého dolního rohu na zelenou.

Okej, v tomto případě stačilo chvilenku počkat...

O jedno kolo později jsem chytil level 2 této situace, kdy jsem do křižovatky vjel o chvilenku dříve oproti rozpisu linky 72, takže se mi tentokrát podařilo spatřit kolegu stojícího na červenou po vyjetí z konečné a náklaďák, jenž mi dával přednost.

Ještě teď ze mě stříká adrenalin, protože jako najust jsem tohle kolo jel s mírně pozměněnou konfigurací volantu, takže se autobus nechoval při zatáčení jako formule jedna, ale poněkud reálněji. Každopádně i díky tomu jsem neodřel kolegu, ani jsem neskákal přes obrubníky a ani mi lidi nenadávali do Schumachera.

YES ! YES ! YES !!!