Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 5. února 2015

vhodnost LIKE na Facebooku (2.) aneb Zklamání

Opět se cítím rozhoupán ve svém sebevědomí tak, že nejsem schopen vnímat, jestli mě kamarádi podporují a (virtuálně) mě z toho rozhoupání dostávají, anebo naopak mě jejich podpora nebo "podpora" rozhoupává čím dál více z normálu

Nejprve u Facebooku - už jsem tu psal o Vhodnosti LIKE na Facebooku (1.) a situace se opakuje - V sobotu dostalo LIKE moje smutné konstatování faktu, že "Jsa na Pragoffestu, začínám mít dojem, že mi nejenom ve fantasy už dávno ujel vlak ..."

A vlak mi jednoznačně ujíždí v mnoha ohledech -
1) mám zastaralý počítač, který už se dávno nemůže honosit přízviskem herní, takže 100% akčních her by bylo nehratelných.
2)  99% procent přednášek na PragoFFestu je o čemsi, co už/ještě nesleduji (staré hry typu Gurps, Shadowrun, Dračí doupě se z přednášek již dávno vytratily do zapomnění)
3) U přednášky České fantasy literatury jsem znal jen dva autory z mnoha nabízených, přičemž jeden píše post-apo, které záměrně nečtu ač jednu Gurpsí hru v post-apo hraji, a druhý píše o upírech tak, až se mi to hnusí - ostatně kvůli tomu jsem se o velikonoce roku 2006 zařekl, že od července 2006 je hrát nebudu v žádném systému (záznam o tomto aktu by se našel na mém starém blogu), což se mi s jednou jedinou vyjímkou povedlo, aby pak v rámci této vyjímky z mého člověka udělal gamemaster vlkodlaka (což mimochodem udělal podruhé), takže jsem onoho gamemastera taktéž dal do ignore a v něm zůstane, i kdyby nabízel hru na téma My Little Pony. Provedl mi totiž i věc co jsem v roce 2003 popsal takto: Zbytečná akce na dračáku ...

Ale to odbíhám. Asi nejvíce mě zklamal prostý fakt neschopnosti odpovědět - kdy postupně čtyřem lidem co pět minut píšu SMSku, že stojím a mrznu u auta v čase, kdy jsme už měli odjíždět na čemž jsme se dohodli jen o pouhou hodinu dříve, aby mi až čtvrtý odpověděl (tím pádem po 20 minutách), že si ještě v bufetu dávají hranolky. Naprosto zbytečně jsem v mrazu a větru prostál dost času na to, aby mě byla zima ještě doma 108 minut po příjezdu. Schválně jsem si to spočítal...