Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. února 2015

Zásah policie v Uherském Brodě

24. února se stala tragédie v Uherském Brodě, kdy střelec v restauraci zastřelil dalších osm lidí a pak i sebe. Po všech těch hnusech, co jsem musel nejen já číst, se ani nedivím, když se pak objeví tato reakce:



Časový sled události asi nejlépe ukazuje článek z webu Policejní deník: Časový sled událostí v Uherském Brodě a vyjádření krajského ředitele PČR

Na webu jsem nalezl tyto dva názory policistů -

NÁZOR: Policista o zákroku policie v Uherském Brodě

POHRANIČNÍK (Pohraničník bloguje).: ZÁSAH PČR V UHERSKÉM BRODĚ - POHLEDEM POLICISTY: Ve světle událostí v Uherském Brodě se na mě obrátilo (opět) několik novinářů, co si jako bývalý předseda UBS myslím a zda bych nevystoupil veřejně. Odmítl jsem všechny, ale nakonec mi to nedalo... ...zvláště, když jsem si přečetl různé komentáře "odborníků" a některé zpravodajské relace, kde je vidět jak český novinář v touze za senzací udělá cokoliv...