Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 20. října 2015

Ochrana těla/duše před negativní energií

Následující návod se objevuje na internetu pod názvem "Vytvoření pevného energetického obalu těla" a nepodařilo se mi dopátrat původní zdroj této informace.

Každopádně opět k ní přistupujte se zdravým selským rozumem. Je to jedna z možných variant, můžete na internetu ale i v knížkách narazit na pro vás účinnější variantu. Možná ji dokonce již využíváte... Já sám mám pro svoji potřebu lehoulince upravenou variantu....

Pohodlně se postavíme s připaženýma pažemi, ale dlaně jsou stočené tak, aby byly vodorovné a byly obrácené k zemi. Napřed požádáme o energii zemskou:

"Já ....../dosaď svoje křestní jméno/, prosím pramatku Zemi, dovol mi napojit můj organizmus na tvoje žhavé srdce.Dovol mi čerpat zemskou energii, která bude procházet mým tělem a bude odvádět špatné bloky negativní energie do tvého žhavého srdce. Prosím, přetav tuto negativní energii na energii pozitivní a použij ji ke svému ozdravění."

Vydržíme v této pozici asi minutu. Pak vzpažíme ruce s dlaněmi obrácenými dopředu a požádat o energii vesmírnou:

"Prosím také o povolení k čerpání energie vesmírné, abych mohla z obou energií, zemské i vesmírné vytvořit pevný energetický obal kolem mého těla."

Ruce držíme vzpažené tak dlouho, dokud je nám to možné bez bolestivých pocitů. Pak z takto získaných energií si uzavřeme auru kolem našeho těla tak, že pohybujeme dlaněmi z hlubokého předklonu od špiček nohou směrem nahoru až nad hlavu - celkem 7x. Dlaně se přitom pohybují nad tělem, to znamená, že se těla nedotýkají.

Tato ochrana se doporučuje i tehdy, pokud se máme setkat s člověkem, o kterém víme, že si rád bere cizí energii nebo který oplývá negativní energií. Ochrana je účinnější, pokud při uzavírání aury si říkáme, proti komu ji uzavíráme.

jeden ze zdrojů informace: http://marieblankytna.blog.cz/0707/vytvoreni-pevneho-energetickeho-obalu-tela

Tolik k návodu, já jen dodám, že celé toto dokončuji jedním upřímným "děkuji"