Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 22. října 2015

Tak to jsem po.......................

Dnešní den, ve svém výsledku, mohu označit jako den, kdy se mi dařilo vše pokazit. V nadpisu jsem chtěl použít silnější výraz, než pokazit, protože to bylo o dost horší, než pokažení...

Když to vezmu od poslední události k první, tak jsem zapomněl jít na koncert jedné zpěvačky, jež se konal na začátku noci v mém městě. Peníze za lístek tak vyhučely oknem...

(následující odstavec dopsán dodatečně v pátek v 7:30 po zjištění průšvihu)
V práci jsem odpoledne měl zkontrolovat kolegu který mi hrdě hlásil, že pozvyměňoval baterie na záložním zdroji jež byl rozbitý a jež vedl k zařízením bez další zálohy napájení a jež musel tím pádem vypnout. Samozřejmě jedno z nich nenahodil dokonale (respektive se nahodilo samo do stavu, kde požadovalo zadání hesla). Díky tomu budu v pátek déle v práci a dohánět nedodělanou noční práci.

Ale největší kiks jsem udělal při přejezdu z pobočky F* na pobočku A*, kdy jsem šel s kamarádkou na tramvaj, jenže kamarádka byla na vrcholu citového rozhození (jinak to nemohu popsat) a já se hloupě rozhodl, že dám přednost pracovním povinnostem, namísto toho, abych kamarádce pomohl se trošinku srovnat - stálo by mě to jet o tramvaj později. Zlost mě mlátí od okamžiku, kdy jsem si to uvědomil (asi tak za 3 minuty v tramvaji) a pak to samé podruhé, když mi kamarádka poslala email, kde mi popsala své dění po našem rozchodu.

Problémem na počátku bylo totiž bylo to, že jsme o pár chvil dříve probírali symbol ze snu, což byla "vlastní automobilová nehoda" a mě se podařilo dloubnout do citlivého místa, jež pravděpodobně je prapříčinou objevování tohoto symbolu. Připadal jsem si, že tohle dloubnutí mělo přijít a byl jsem si jist, že si nehraju na to známé slepé kuře nacházející zrno... Mohu jen tiše doufat, že to dloubnutí povede k "rozbalení"

Celé to odjetí vzniklo proto, že jsem celé dopoledne nestíhal a opět se mi objevuje odkládaná práce - tentokrát na pobočce P* a právě i na pobočce A*. A teď mi do toho všechno šlápnou i inventury a generační výměny softwaru, jež se mají stát do konce roku...