Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 3. října 2015

Popošťuchování ... od Osudu?

Poslední příhody mi ukazují, že kdosi chce, abych se choval čestněji - pracovně jsem si ho nazval Osud, ale klidně to může být i můj Anděl strážný...

Měl jsem teď v práci dost lítání, ale i kolem spolku, kde jsem měl vytvořit výstup z jedné ankety, plus nějaké další drobnosti. Dost věcí z práce jsem dělal doma offline, anebo jsem se připojoval na dálku do práce.

Každopádně mám dvě příhody:

1) chci si zahrát v mé oblíbené hře OMSI nějakou mapu, kde nejenom jezdí tramvaje řízené počítačem, ale kde se dají řídit. Jedna z map je Gladbeck. Ta je ve verzi šest, respektive byla, protože na fórech a webech k OMSI je už nestažitelná. Prý ji sám autor smazal, ale kdosi ji dal k dispozici, takže jsem si ji sehnal. A proto, když se mi tahle mapa díky kamarádům objevila v práci, tak jsem si ji samozřejmě chtěl okamžitě přehrát na flashdisk a v PC ji smazat. Obé se povedlo, ale domů jsem flashdisk nedonesl, přestože jsem si byl jist, že jsem ho dal do mé "kabelky". Po třech dnech hledání jsem si přinesl nový flash disk, obnovil z koše soubory, a ....

... a druhý flash disk byl v háji. Zuřivě jsem prohledal celou kabelu na akci spolku a první flash disk jsem nalezl zapadlý na místě, kde jsem ho hledal asi tak třikrát. Předevčírem jsem nalezl i druhý flash disk.

Ale mapu jsem si ještě nezahrál, protože zrovinka včera byla premiéra toho mého souboru výsledků ankety...

2) Každého napadne to co mě - když dělám z domova zadarmo věci do práce, proč při nějakém prostoji v práci neudělat něco malého pro doma? V mém případě pro spolek. Vždyť by se to vyrovnalo, no ne?

Přesně v okamžiku, kdy jsem si řekl "tak teď by to šlo" došlo k totálnímu blackoutu všech služeb, neboť vypadl proud nejenom u nás, ale rovnou v celé čtvrti. Opravovalo se to celou hodinu, po kterou jsem teoreticky měl mít čas na sebe a spolek. A pak druhou hodinu, kdy jsme s kolegy lítali po baráku a s klením hledali, kde nám co nejde. Poprvé v životě jsem viděl perpetuum mobile v rozvodné skříni. Kolega nehodil jistič, následkem čehož spadly tři jiné. Takže jsem běhal po počítačích a odpojoval je od zásuvek, aby to šlo nahodit.

Prostě a krásně - kdosi nebo cosi nechce, abych si dělal šmouhy na duši tím, že se budu flákat nebo dělat mimopracovní akci. A já mu za to tímto pokorně děkuji, tuhle lekci beru....